Reshift lanceert eerste social only-merk van Nederland

Hyped is hét social-platform voor jongeren met een digital lifestyle
Reshift lanceert eerste social only-merk van Nederland
Reshift lanceert eerste social only-merk van Nederland

Hyped is hét social-platform voor jongeren met een digital lifestyle

HAARLEM, 30 september 2016 | Uitgever Reshift Digital lanceert deze week Hyped, Neerlands allereerste social only-platform. Géén ha-tee-tee-pee, maar puur de social media als speelveld. “Apps als Facebook en Snapchat, dat is waar jongeren met een digital lifestyle zitten. En dat is ook precies waar Hyped toffe video’s voor maakt”, aldus hoofdredacteur Elmar Rekers.

Hyped maakt met een complete social only-redactie korte en hapklare video-items rondom gadgets, games en digital lifestyle. Dat betekent dat Facebookvrienden van Hyped niet hoeven door te klikken naar een website voor het volledige verhaal. Ze krijgen het laatste nieuws, de tofste video’s en de scherpste tips precies daar waar ze die het liefst hebben: op ‘de socials’.

Wijdoennietaaneenwebsite.nl
“Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube; op alle gevestigde socials schotelen wij onze jonge en actieve community hapklare video-items voor”, vertelt Rekers. “En we zijn Hyped, dus dat betekent een razend enthousiaste kijk op gadgets, games en alles wat daarmee te maken heeft. Hilarische snaps vanaf de redactie, rapper Jeff die gadgets bezingt, De Grote Gadgetshow, onze items omvatten alles wat jongeren online beweegt. En ja, dan moet je als redactie 2.0 dus ook op de socials leven waar de jongeren leven.”

Paul Molenaar, algemeen directeur van Reshift, is blij met de lancering van het vernieuwende merk. “Voor ons zijn social media op zichzelf staande kanalen die een eigen expertise en benadering vragen. Met Elmar en zijn team hebben we de mensen om hier de ervaringen op te doen die moeten leiden tot de volgende fase in onze strategie.”

#mooiedingen
Om de lancering van het platform te vieren geeft Hyped de hele maand oktober toffe gadgets weg. Onder de titel ‘De Makkelijkste Winactie Ooit’ zal in verschillende steden van Nederland een vette gadget te winnen zijn. Waarbij “winnen” een groot woord is, want feitelijk hoeft men de prijs alleen maar op te halen. Dagelijkse tips via de Hyped socials zullen steeds meer informatie geven over de exacte locaties. Volg Hyped dus, en haal die toffe prijs op! Dat noemen we nou #mooiedingen.

Meer informatie? Surf niet naar wijdoennietaaneenwebsite.nl maar volg Hyped waarvoor het bedoeld is: via Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat en Twitter.

Reshift Digital
Reshift Digital is uitgever van onder meer Computer!Totaal, Power Unlimited, Zoom.nl, MacWorld, PCM, Gamer.nl, Lifehacking.nl en Computer Idee. Magazines en websites waar gebruikers terecht kunnen voor hulp bij het gebruik (en aanschaf) van tech-producten. Hyped focust zich niet alleen op deze techmarkt, maar wil de lezer op alle lifestyle-vlakken informeren, helpen en vermaken.

 

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in