0
Facebook
likes
0
Twitter
volgers
0
Snapchat
volgers

OVER HYPED

De verschuiving naar ‘social only’-gebruik van lezers dwingt een nieuwe vorm van contentcreatie af. De dagelijkse videoproducties van Hyped zijn daarom volledig toegespitst op mobiel gebruik en worden als visuele snacks naar de Hypers gebracht. Daarin is de redactionele toon niet cynisch of verzuurd, maar juist enthousiast, open en transparant. Herkenbare gezichten, een monkey proof aanpak en een frisse huisstijl zorgen daarbij voor een community-gevoel onder een breed publiek.

De tagline #mooiedingen staat diep gegrafeerd in het DNA van Hyped; we maken mooie items, over mooie dingen. Het platform is opgetrokken uit twee simpele maar krachtige elementen: social en video. Hyped leeft namelijk de nieuwe media en de jonge, maar ervaren redactie is geoptimaliseerd en gespecialiseerd in het creëren van snappy, frisse video-items.

DOELGROEP

  • 17 – 32 jaar
  • Werkt of studeert op hbo-niveau
  • Hyped over gadgets, games, muziek, en leidt een digital lifestyle
  • Zowel online als offline sociaal zeer actief
  • Wil voorlopen in de nieuwste trends, digital of niet

DOMEINEN

  • Gadgets
  • Games
  • Streaming
  • Mode
  • Social
MEER INFORMATIE?
NEEM CONTACT OP

GEEF OOK JE MERK DE RUIMTE

Bij Reshift ben je aan het juiste adres voor een uitgekiende campagne of slimme propositie om met jouw dienst of product een nieuwe doelgroep aan te spreken.

Naast interessante advertentiemogelijkheden kun je bij ons ook terecht voor inspirerende content waarmee jouw merk meer betekenis krijgt. Onmisbaar bij het activeren en vasthouden van een nieuw publiek of vergroten van de naamsbekendheid.

Neem contact op en maak kennis met onze unieke aanpak. We vertellen je graag over hoe we jouw merk alle ruimte kunnen geven.