Teufel awareness

Teufel heeft Reshift benaderd om een zevental producten onder de aandacht te brengen. En hoe kun je nu beter uitleggen wat deze producten bijzonder maakt dan ze door de doelgroep te laten testen?
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in
Reshift heeft samen met Teufel vier specifieke doelgroepen gedefinieerd. Binnen deze doelgroepen heeft Reshift vervolgens mensen uitgenodigd om deel te nemen aan een techpanel. Hiermee werden gebruikerservaringen verzameld, en user generated content gegeneerd voor een complete, cross mediale campagne.
Doelstelling
  • Verzamelen gebruikerservaringen
  • User generated content genereren
  • Brand awareness creëren
Strategie
  • Televisieprogramma RTL 7
  • Techpanel
  • Nieuwsbrieven
  • Print/online artikelen
Resultaten
  • 2324 aanmeldingen techpanel
  • 11.822 views online artikel
  • 200.000 kijkers Inside Gamer
  • 180.000 print-bereik
Info