Raumfeld

Voor de introductie van de Raumfeld Multiroom speakers organiseerde Raumfeld samen met Reshift een kenniszone en een testevent. De ervaringen van communitytesters werden vastgelegd via interviews, foto’s en video’s, die vervolgens de content vormden voor een succesvolle campagne op computeridee.nl en pcmweb.nl.
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in
Reshift en Raumfeld bundelen hun krachten. Ze gaan op zoek naar de meest toegankelijke oplossing voor streaming, hifi-mediagebruik, (audio)content-consumption en slim thuisgebruik. Reshift gebruikt de aanwezige expertise van Raumfeld en haar redacties om de doelgroep te onderwijzen op het gebied van audiostreaming en multiroom audio-oplossingen.
Doelstelling
  • Awareness
  • Sales
Strategie
  • Techpanel
  • Branded content
Resultaten
  • 921 e-boek downloads
  • 407 TechPanel-aanmeldingen
  • 1,1 miljoen bereik
Info