Raumfeld storytelling recht in de doelgroep

Raumfeld, productlijn van Teufel, loopt al jaren voorop in de wereld van het draadloos streamen van muziek. Om recht in de doelgroep het verhaal van Raumfeld te vertellen hebben de Tech-merken van Reshift een informatieve landingspagina samengesteld gevuld met informatieve achtergrondverhalen, reviews en educatie.
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in
Om de sterke punten van de Sounddeck en Soundbar van Raumfeld onder de aandacht te brengen, werden de lezers tijdens de feestdagen in educatieve artikelen geinformeerd over het afspelen van muziek in de allerhoogste kwaliteit.
Doelstelling
  • Uitdragen pioniersrol en innovatieve karakater Raumfeld
  • Hogere attentiewaarde merk Raumfeld met crossmediale content
  • 5.000 kwaliteits-views
Strategie
  • Speciale Raumfeld landingspagina
  • 4 kwalitatief hoogwaardige achtergrondartikelen
  • Print spread over twee leading-producten in deze campagne
  • Nieuwsbrief uitingen
Resultaten
  • 15.630 totaal aantal views
  • 114.000 print-bereik
  • 149.586 nieuwsbrief-bereik
Info