Raumfeld storytelling recht in de doelgroep
Raumfeld storytelling recht in de doelgroep
Raumfeld, productlijn van Teufel, loopt al jaren voorop in de wereld van het draadloos streamen van muziek. Om recht in de doelgroep het verhaal van Raumfeld te vertellen hebben de Tech-merken van Reshift een informatieve landingspagina samengesteld gevuld met informatieve achtergrondverhalen, reviews en educatie.
Teufel awareness
Teufel awareness
Teufel heeft Reshift benaderd om een zevental producten onder de aandacht te brengen. En hoe kun je nu beter uitleggen wat deze producten bijzonder maakt dan ze door de doelgroep te laten testen?
CROWDFUNDING OCKEL SIRUS A
CROWDFUNDING OCKEL SIRUS A
In juli 2016 startte Ockel Computers een succesvolle crowdfundingsactie voor de Ockel Sirius B Black Cherry. Er is toen ruim 450.000 dollar opgehaald. Logisch dus dat Ockel Computers dit middel ook voor de Ockel Sirius A wilde inzetten. Ockels doelstelling van 2.500 leads werd met 7.000 stuks ruimschoots overtroffen.
Raumfeld
Raumfeld
Voor de introductie van de Raumfeld Multiroom speakers organiseerde Raumfeld samen met Reshift een kenniszone en een testevent. De ervaringen van communitytesters werden vastgelegd via interviews, foto’s en video’s, die vervolgens de content vormden voor een succesvolle campagne op computeridee.nl en pcmweb.nl.
Intel Compute stick
Intel Compute stick
Reshift en Intel gaan samen op zoek naar een manier om de moderne, in elektronica geïnteresseerde, consument te vertellen hoe de Intel Compute Stick de gebruiker kan helpen in het dagelijks leven. Zowel thuis als privé.