Business development manager Reshift Gaming, 36 uur

Business development manager Reshift Gaming, 36 uur

Reshift is op zoek naar een enthousiaste en energieke business development manager met visie en een tomeloos enthousiasme. Iemand die zelfstandig en ondernemend is en tegelijkertijd de verantwoording draagt voor een van de grootste gameplatforms van de Benelux. Je werkt daarbij nauw samen met sales, redactie en marketing. Ben jij die business developer met passie voor games en media?

Als business development manager Gaming bouw je mee aan het succes van Power Unlimited, Gamer.nl en InsideGamer. Je bent verantwoordelijk voor de uitbouw van met name branchevreemde samenwerkingen. Jouw doel is van het gehele gamingcluster een succes te maken. Je bent een spin in het web en werkt nauw samen met alle afdelingen binnen Reshift. Je bent ondernemend, creatief, resultaatgericht en enthousiast over wat je allemaal kunt met interactieve media. Problemen van klanten zijn voor jou snel helder en je weet meteen wat je moet doen om het op te lossen.

Je wakkert latente behoeften aan en kan niet wachten om jouw vernieuwende visie of strategie te pitchen en geniet er bovendien van klanten voor je te winnen.

Functie

Reshift Digital, de marktleider op het gebied van gamemedia, zoekt een business development manager voor haar gamemerken Power Unlimited, InsideGamer en Gamer.nl. Als business developer ben je verantwoordelijk voor het commercieel plan, geef je de aanzet voor sales- en marketingplannen en sta je open voor creatieve ‘opportunities’ vanuit de markt. Je bent een sparringpartner voor onze relaties en denkt mee over nieuwe initiatieven op het gebied van online, tv en events. Je rapporteert direct aan de directie.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Is verantwoordelijk voor relaties markt, marketing- en verkoopdoelstellingen;
  • Geeft leiding aan het team, maar krijgt zelf ook energie van het zelf sluiten van deals.
  • Stelt het strategisch beleidsplan op en ontwikkelt en realiseert innovatieve projecten op het gebied van digitale marketing en sales;
  • Heeft een scherpe en grensverleggende instelling – zit niet vast aan vaste kaders;
  • Blijft op de hoogte van de trends in de gamemarkt en formuleert verder beleid hierop;
  • Coacht het team en helpt het ontwikkelen;
  • Positioneert merken, in lijn met de strategische doelstellingen van de organisatie;
  • Onderhoudt zelf relaties met key accounts.

Wij vragen:

  • Je hebt een HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt +/- vier jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Commercieel inzicht;
  • Een analytisch en strategisch denker;
  • Je durft de grenzen op te zoeken;
  • Een echte teamplayer met humor;
  • Proactieve en probleemoplossende instelling;
  • Communicatief zeer vaardig, zowel mondeling als schriftelijk (NL én EN);
  • Klantgerichte inspirator en communicator met een creatieve geest;
  • Affiniteit met games is een pre, liefde voor media is een must;
  • Je hebt een rijbewijs;
  • Geen 9-tot-5-mentaliteit.

Wat bieden wij?
Een afwisselende baan in een dynamisch mediabedrijf. Gemotiveerde collega’s die veel samen optrekken om de doelen te bereiken. In combinatie met de beste koffie en vers fruit, skiën op ons jaarlijkse wintersportuitje en FIFA spelen op de bank of een pijltje gooien in onze eigen bar!

Maar ook een contract voor een halfjaar met mogelijkheden om te verlengen en goede arbeidsvoorwaarden volgens het CAO voor het Uitgeverijbedrijf.

Reshift Digital
Reshift is toonaangevend als het gaat om content over consumentenelektronica, gaming, computertechnologie of populairwetenschappelijke thema’s. Met bevlogenheid bedacht, ontwikkeld en verspreid door onze eigen specialisten. Dat zorgt ervoor dat onze merken elke maand een zeer grote doelgroep weten te prikkelen, inspireren en activeren. Zie voor meer informatie www.reshift.nl

Meer informatie over deze functie?
Voor meer informatie kun je terecht bij Paul Molenaar (023-543.0000)

Solliciteren?
Stuur vóór 16 december 2017 een cv en motivatiebrief naar Paul Molenaar (pmolenaar@reshift.nl)

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in